איך בונים אתר אינטרנט מנצח?

 

לאחר שנים של ניסיון בתחום בניית האתרים , פיתחנו את השיטה המנצחת לבניית אתר אינטרנט מנצח עבור לקוחותינו , אנו מאמינים שלכל עסק יש צרכים שונים ולכן מלאכת איפיון האתר צריכה להתבצע באופן אישי ובהתאמה מלאה לצרכי העסק , על מנת להגיע לתוצאה אולטימטיבית ולהפוך את אתר האינטרנט שלכם לאתר אינטרנט מנצח , אתר אינטרנט שיווקי שיגדיל תנועה לעסק שלכם ויגדיל את היקף המכירות והרווחים!

 

מה קורה לאחר שמעלים את האתר לאויר? 


יש לזכור שבבניית האתר לא מסתיימת העבודה , יש צורך להביא תנועת גולשים לאתר שתייצר לנו לידים (לקוחות פוטנציאלים) , לכן חברת לוגוסייט , מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של שירותים משלימים כגון:

קידום ממומן, ניהול קמפיין פירסום בגוגל ובפייסבוק, קידום אתרים אורגני מבוסס מחקר מילות מפתח, ניהול וקידום דפי פייסבוק, הוספת לייקים לעמודי פייסבוק , הוספת צפיות לסרטונים ביוטיוב, עיצוב גרפי של לוגואים ובאנרים , הפקת סרטוני תדמית, בניית אפליקציות , כתיבת חומר שיווקי כגון מאמרים ופוסטים ועוד...
 

 בקיצור - כל מה שהעסק שלך צריך בכדי להצליח ! 

מלא פרטים ונציג שלנו יחזור אליך לייעוץ חינם!
מערכת ניהול תוכן מנצחת!
 
אתר אינטרנט מנצח מתחיל עם מערכת ניהול תוכן מנצחת, בכדי שהאתר האינטרנט שלכם יהיה איכותי מאובטח ומהיר, יראה טוב ומרשים , יתאים לכל מגוון מערכות ההפעלה והמכשירים הקיימים כיום בשוק כגון סמארטפונים וטאבלטים, ויכיל את כל האלמנטים שתרצו להכניס בו , האתר חייב להיות בנוי על מערכת ניהול תוכן איכותית!

בניגוד לאתרים הפועלים על מערכות ניהול תוכן באיכות ירודה , הפועלות על טכנולוגיה מיושנת , כך שיש צורך בשעות פיתוח רבות רק על מנת לבנות את התשתית לאתר ולהתקין כל מיני תוספים וקודים מסובכים .
חברת לוגוסייט מספקת ללקוח מערכת ניהול תוכן מהמתקדמות ביותר בישראל!

לאחר שנים של פיתוח , אנו גאים להציג את מערכת LOGOSITE , המערכת המתקדמת ביותר לבניית אתרים בישראל.
המערכת בנויה בתקן HTML5 , הממשק קל וידידותי , ממשק בעברית מלאה, כל האלמנטים לבניית האתר כבר מובנים בתוך המערכת כגון :

1. מערכת ניהול עם תמיכה בעברית בתקן HTML5 ידידותית ומתקדמת
2. מערכת ניהול פניות חכמה + מענה אוטומטי
3. הוספת מגוון רחב של גלריות תמונות מרהיבות ללא הגבלה
4. הוספת סרטוני HD וסרטוני יוטיוב ללא הגבלה
5. הוספת טפסים חכמים ללא הגבלה
6. הטמעת קודים חיצוניים באתר כגון מערכת לסגירת האתר בשבתות, אנימציות HTML 5 , איפריים, כלי מניות וכו'....
7. הוספת פורומים ובלוגים 
8.קישור וסנכרון ישיר עם רשתות חברתיות כגון פייסבוק ,טוויטר,גוגל + וכו'...
9. סליקת אשראי פייפל מובנית במערכת!
10. ניהול חנות מלא כולל הזמנות , מלאי , קופונים וכו'....
11. מערכת סטטיסטיקה מתדמת מובנית באתר 
12. הוספת אנימציות פלאש ו HTML 5
13. הוספת כפתור חיפוש באתר
14. מפת הגעה לעסק
15. קוד QR לנווט ישיר לעסק
16. אתר מותאם לנייד - מובנה
17. כלי קידום במנועי חיפוש כגון גוגל - מובנה!
18. ועוד כלים רבים....

 כך שאין צורך לבזבז זמן מיותר על התקנת המערכת ובניית תשתית , מה שמשאיר לנו את האפשרות להתמקד בעיצוב האתר!

כמו כן , היתרון במערכת ניהול תוכל שבנויה בקוד סגור ועברה בדיקות איכות קפדניות , הוא רמת האבטחה הגבוהה, מערכות בקוד פתוח כגון WORDPRESS וכו'... עלולות להכיל פרצות אבטחה , בניגוד למערכת אמינה יציבה ומאובטחת כגון LOGOSITE העומדת בכל התקנים המחמירים ביותר בעולם.

בנוסף , אנו מציעים ללקוחותינו שירותי בניית אתרים על מערכת WIX בעברית.
2 המערכות גם LOGOSITE וגם WIX די משיקות אחת לשניה מבחינת טכנולוגיה ואלמנטים.
לכל מערכת ניהול תוכן  יש את היתרונות והחסרונות שלה , לכן כשלב ראשון נבחר את המערכת עליה יבנה האתר.

אתר WIX בעברית - מתאים יותר לאתרי תדמית ומכיל אפשרויות פרזנטציה מתקדמות , החסרון הוא שאין ב WIX עברית , ומערכת הניהול דוברת אנגלית בלבד, כמו כן , זמן הטעינה של האתר הוא קצת יותר ארוך ואתר שיבנה בWIX יהיה מעט יותר כבד.

אתר LOGOSITE - מערכת הניהול של לוגוסייט בנויה מממשק מלא בעברית!
המערכת יותר קלה נוחה וידידותית ונבנתה במיוחד לקהל יעד הישראלי, המערכת מתאימה יותר לבניית דפי נחיתה , אתרי מכירות (יש ממשק מלא לניהול חנות וירטואלית כולל מעקב הזמנות משלוחים ומלאי , כמו כן, זמן הטעינה של האתרים יותר קצר.

בשורה התחתונה, אנו מספקים ללקוח מערכת ניהול תוכן מהשורה הראשונה , אשר באמצעותה הלקוח , יכול בקלות ובפשטות לעדכן את האתר שלו באופן שוטף!

אנו נותנים ללקוח שם וסיסמא לכניסה למערכת , המערכת כוללת מרכז הדרכה מושלם 24/7 , הכולל מדריכים , סרטוני הדרכה, ותשובות כמעט לכל השאלות, בנוסף אנו נותנים ללקוח תמיכה מלאה לאורך כל הדרך ולווי אישי בכל שאלה!

מכיוון שאנו יודעים שיש לנו מוצר מנצח , אנו נותנים ללקוחותינו את האפשרות להתנסות במערכת ולהתרשם ממנה , כך שאצלינו אתה יודע בדיוק מה אתה קונה, המערכת כל כך נוחה לשימוש כך שאתה יכול לפתוח אתר חינם להתנסות במערכת והתרשמות , כבר עכשיו!


 

איפיון זה שם המשחק!

אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך בניית האתר , ואם לא החשובים שבהם הוא שלב איפיון האתר , כמו בתהליך של בניית מגדל רב קומות , שלב התכנון הכולל הכנת תכניות וסקיצות ואישורן בוועדות המתאימות , כך גם בניית אתר , השלב הדומיננטי ביותר הוא שלב איפיון האתר והוא גם השלב הארוך והקשה ביותר בעת בניית אתר!

ראשית צריך לבחור את מערכת בניית האתרים שתתאים ביוצר לצרכיו ודרישותיו של הלקוח , במידה ומדובר באתר תדמית , שלא מתעדכן בתדירות גבוהה וללקוח אין בעיה עם ממשק דובר אנגלית , נמליץ על מערכת WIX בניית אתרים.
במידה והלקוח מעוניין באתר מכירות מתקדם עם סליקת אשראי נמליץ לו על מערכת LOGOSITE בניית אתרים , מפני שהממשק הוא בעברית מלאה ולכן יהיה יותר נוח ללקוח לעדכן את האתר בעצמו בתדירות גבוהה באופן שוטף.

שנית , צריך לבחון בדיוק איזה אתר דרוש ללקוח , האם אתר תדמית ? אתר בלוג? אתר מכירות? אולי דף נחיתה לייצור לידים יספק את צרכי הלקוח וגם יחסוך לו בהוצאות , לפי סוג האתר , כך גם נוכל לאפיין את המבנה הכללי של האתר ונוכל להגדיר אילו מודולים נצטרך לשלב באתר.

אנו משתמשים  עם המערכות המתקדמות ביותר הקיימות היום בארץ ובעולם לבניית אתרים שעומדות בכל הסטנדרטים והתקנים הבינלאומיים לבניית אתרים וכוללות מגוון אלמנטים לבניית האתר , לדוגמא:

1. מערכת ניהול עם תמיכה בעברית בתקן HTML5 ידידותית ומתקדמת
2. מערכת ניהול פניות + מענה אוטומטי
3. הוספת מגוון רחב של גלריות תמונות מרהיבות ללא הגבלה
4. הוספת סרטוני HD וסרטוני יוטיוב ללא הגבלה
5. הוספת טפסים חכמים ללא הגבלה
6. הטמעת קודים חיצוניים באתר כגון מערכת לסגירת האתר בשבתות, אנימציות HTML 5 , איפריים, כלי מניות וכו'....
7. הוספת פורומים ובלוגים 
8.קישור וסנכרון ישיר עם רשתות חברתיות כגון פייסבוק ,טוויטר,גוגל + וכו'...
9. סליקת אשראי פייפל מובנית במערכת!
10. ניהול חנות מלא כולל הזמנות , מלאי , קופונים וכו'....
11. מערכת סטטיסטיקה מתדמת מובנית באתר 
12. הוספת אנימציות פלאש ו HTML 5
13. הוספת כפתור חיפוש באתר
14. מפת הגעה לעסק
15. קוד QR לנווט ישיר לעסק
16. אתר רספונסיבי מותאם לנייד - מובנה
17. כלי קידום במנועי חיפוש כגון גוגל SEO - מובנה!
18. אוסף של אלפי תמונות באיכות HD ואייקונים עם רישיון וזכויות יוצרים
19. עוד מאות אפשרויות ופיצ'רים

לאחר שאבחרנו מערכת ואפיינו את האתר , עלינו לבחור תבנית , או אתר לדוגמא שמוצא חן בעיני הלקוח , עם הטכנולוגיה שיש למערכות שלנו LOGOSITE ו WIX ניתן לבנות כמעט כל סוג של אתר בכל צורה וכל ווריאציה בהתאם לדרישת הלקוח....

לצפייה בדוגמאות ל:
1. תבניות דוגמא לאתר -  לחץ כאן
2. גלריות דוגמא לאתר - לחץ כאן 
3. באנרים לדף נחיתה - לחץ כאן

איפיון האתר בחברת לוגוסייט מבוצע באופן אישי מול הלקוח!
פגישה אישית בביתך או במשרדך, על כוס קפה בבית קפה, אצלינו במשרד, בטלפון , במייל , וואטסאפ,SMS או איזה ערוץ תקשורת שמתאים לך !
אנו מלווים אותך לאורך כל הדרך עם מעצב אתרים מקצועי שהוא איש הקשר שלך ומלווה אותך לאורך כל הדרך , עד שהאתר עולה לאוויר וגם לאחר מכן , הסוכן האישי שלך תמיד לשירותך בכל שאלה או בקשה!

 

המפגש הראשון עם הגולש (8 שניות לעשות רושם)
- דף נחיתה , מה המשמעות?


מה זה דף נחיתה?
על פי מחקרים שנערכו כשגולש נכנס לאתר אינטרנט , 8 השניות הראשונות בו הוא שוהה באתר , יגרמו לו להחליט האם להשאר או להמשיך הלאה, לכן יש לכם 8 שניות לעשות רושם ולגרום לגולש להבין איפה הוא נמצא ומה אתם מציעים לו!
נהוג לחשוב שדף נחיתה הוא אתר בן עמוד אחד אותו אנו בונים במיוחד בכדי לקשר אותו לקמפיין פרסומי כגון גוגל אדוורדס או פייסבוק , על מנת לייצר לידים , התשובה אמנם נכונה , אולם ההגדרה הרחבה והמדוייקת של דף נחיתה , או עמוד נחיתה זהו בעצם העמוד הראשי באתר שלכם או כמו שנהוג לכנות אותו " דף הבית", וזה בעצם המפגש הראשון שלכם ברשת עם הלקוח , על מנת שהגולש ימשיך לגלוש באתר שלכם , ולא ינטוש הלאה למתחרה שלכם , חייבים להשקיע את מלא תשומת הלב והחשיבה בבניית דף הנחיתה של האתר שלכם.

מה המטרה של דף הנחיתה?
למרות שמהחשבה הראשונה שעולה בראש שלכם עכשיו היא - " דף הנחיתה צריך להיות יפה ולהרשים את הגולש" - ממש לא! מטרת דף הנחיתה היא לגרום לגולש לבצע פעולה כלשהיא שלשמה אתם כבעלי עסק בניתם את האתר!
כלומר, האתר שלכם נבנה למטרה כלשהיא - למכור מוצר , לספק שרות , לייצר לקוחות , לייצר לידים , לגרום ללקוח להשאיר פרטים , להרשם לשירות כלשהוא , לקרא את המאמרים שלכם , להרשם לרשימת תפוצה , ללחוץ לייק , ללחוץ על לינק תוכנית שותפים או כל דבר אחר , דף הנחיתה צריך להיות בנוי בהתאמה לפעולה אותה אנו רוצים שהלקוח / גולש יבצע או במילה אחרת - " הנעה לפעולה".
ברוב המקרים , שילמתם על בניית אתר עבור מטרה מסויימת שהיא ברוב המקרים - גיוס לקוחות חדשים!
אנשים לפעמים מתבלבלים ומאבדים את העיקר , לכן לדף נחיתה אמור להיות מבנה מוגדר ופרקטי שיקל על הגולש ויוביל אותה לביצוע הפעולה אותה הגדרנו כמטרה הראשית שלשמה בנינו את האתר!
לכן אנו נגדיר בשלב ראשון "מהי הפעולה" שאנו רוצים שהגולש יבצע (ירכוש, ירשם , יצטרף , יקליק וכו') או "מהי המטרה" ומשם נמשיך....

הנעה לפעולה - הכיצד?
ראשית , דף הנחיתה אמור להיות קל להבנה של הגולש , פשוט , ממוקד וברור , לא מתוחכם מידי ולא מתנשא , אלא ישר ולעניין , שהגולש יבין מה אתם רוצים ממנו , מה אתם מוכרים , מה השירותים שאתם מספקים , לכן חשוב לא להעמיס יותר מדי פרטים בדף הבית ובדרך כלל יש מבנה מסודר שמיד נעבור עליו , אך הדברים העיקריים הם באנר ראשי או גלריית תמונות מרשימה  , טופס יצירת קשר ומתחת פרוט על 2-3 שירותים עיקריים של העסק , חשוב להיות ממוקדים ולא להתפזר לתת קטגוריות וכל מיני שרותים נלווים ומשלימים.

אז מה שחשוב זה בעצם להציג את עצמי והשירותים שלי וכמה אני טוב בדף הראשי נכון?
אז זהו , שממש לא!
את הלקוח לא מעניין כמה אתם טובים ונהדרים ומקסימים ואיזה הישגים יש לכם  ,אתם יכולים לשבח את עצמכם מהיום עד מחר ולעוף על עצמכם עד השמים, ובכך רוב כותבי החומר השווקי טועים ובגדול!
המסר השווקי שאנחנו רוצים ליצור אצל הלקוח הוא - כיצד אנחנו יכולים לתרום לו! 
למה הוא צריך אותנו , למה עליו לבחור בנו ולא במתחרים , איזה ערך מוסף אנחנו נותנים לו או בקיצור - איזה תועלת הוא מקבל מאיתנו - צריך לחשוב מה הלקוח רוצה או מה הלקוח צריך , ולא מה אני רוצה למכור ללקוח.
יחד עם זאת , צריך להיות ריאליים ומציאותיים ולא לפזר הבטחות שווא כגון " תשתה מיץ של החברה שלנו פעמיים ביום ותוריד 60 קילו בשעתיים" - צריך ליצור אמינות ושקיפות אצל הלקוח כגון:" הנעליים שלנו לא יגרמו לך לרוץ מהר יותר , אבל תראה הרבה יותר אפנתי" .

הדרך הנכונה ליצור משפט שווקי הוא כך:

לא " אנחנו חברת האתרים הטובה ביותר בעולם" אלא - " השתמש במערכת בניית האתרים שלנו ובנה אתר לבד בקלות" ,
 לא " הבלוג שלי נבחר כמספר 1 בתחרות הבלוגים , אלא - " הירשם לבלוג שלי וקבל כל יום את העידכונים החמים ביותר" ,
לא "האתר שלנו הכי זול בגלקסיה" אלא - "הרשם לאתר שלנו וקבל את המבצעים השווים ביותר"
וכן על זאת הדרך ... אם נסכם זאת המשוואה היא :

[בצע פעולה] על מנת שתקבל [ תועלת] 

כאשר אנו בונים ללקוחותינו אתר אינטרנט אנו מבצעים מחר שוק מקצועי ובונים תכנית עסקית אישית ללקוח כולל כתיבת החומר השווקי בכדי להפוך את האתר של הלקוח שלנו לאתר שמייצר לקוחות ולא אתר שגולש ייכנס , יגיד " וואלה אתר יפה" וימשיך הלאה!

חשוב להדגיש שהכוונה בתועלת הוא מה יוצא ללקוח - אם נאמר לו לקנות נעליים , התועלת היא לא " תקנה נעליים על מנת שתוכל לרוץ " - זה ברור מאליו ,
תועלת היא " תקנה נעליים , על מנת שיהיה לך נוח ותהיה לך הגנה על הרגל כאשר אתה רץ"!

אז אילו מאפיינים נמצא בדף נחיתה איכותי?
  • עיצוב מקצועי ולא חובבני המעיד על רצינות המפרסם
  • הצגת כותרת ברורה של תועלות המוצר/השירות המוצע
  • הסבר טקסטואלי קצר על תועלות המוצר ומאפייניו
  • תמונות/תמונות המחשה ברורות ואיכותיות
  • השארת פרטי התקשרות רבים (מייל/טלפון)
  • קישור למידע מורחב על השירות/מוצר
  • קישור למידע על המפרסם ולאתר (אם יש)
אז איזה אלמנטים קיימים בדף הנחיתה?

* כותרת האתר - החלק הכי  בולט באתר , בדר"כ יכיל את התפריט הראשי של האתר , לוגו + סלוגן ופרטי התקשרות לעסק - טלפון , מייל , פייסבוק , סרגל חברתי , עדיף לבחור את ערוץ התקשורת המועדף עליכם ולא להעמיס יותר מדי כי בשביל זה יש לנו דף " צור קשר"

*כותרת ראשית + קריאה לפעולה - החלק הכי חשוב באתר , כאן יתרכזו 8 השניות של הלקוח האם להמשיך או לנטוש , בחלק זה נהוג לשלב באנר ראשי מרשים או סרטון תדמית (משפר מאוד את יחס ההמרה , גולשים אוהבים סרטונים) , בנוסף נשלב טקסט שווקי שיסביר קצת על המוצר או השירות שלנו ואיזה תועלת יפיק הלקוח , לאחר שהסברנו ללקוח איפה הוא נמצא ואיזו תועלת יפיק נקרב אליו את מה שהכי חשוב לנו שהוא יבצע - אם אנו מוכרים מוצר נשלב כפתור רכישה "BUY NOW" , אם אנו רוצים שישאיר פרטים , נשלב טופס חכם להשראת פרטים , אם אנו רוצים שיתקשר נשאיר מספר טלפון במקום בולט , אם אנו רוצים שילחץ לייק , נשלב כפתור לייק , אם זו רשימת תפוצה, נשלב יישום הרשמה לרשימת תפוצה וכן הלאה....

* כותרת משנה - הצגת 2-3 מוצרים או שירותים עיקריים אותם אתם מספקים כולל תמונות , הסבר קצר שייצור סקרנות אצל הגולש , וקישור לדף מפורט יותר 

*  עלמ"ה - עדויות / לקוחות / מותגים / הוכחות -
עדויות - בחלק הזה נוכל להוסיף עדויות של לקוחות שלכם , כגון מכתבי תודה , סיפורים אישיים , כמה עזרתם ללקוחות או כל דבר שישכנע את הלקוח לבחור בכם - זה מאוד תורם לגולש לגבש דעה כלפיכם.

לקוחות - אם אתם חברה שעובדת עם חברות גדולות , ניתן לשלב את הלוגואים שלהם כממליצים , אם רואים שאתם עובדים עם חברות גדולות ומוכרות בשוק , זה מייצר דעה חיובת כלפי העסק ורושם שמדובר בעסק רציני ומכובד.

מותגים - אם אתם יבואנים ראשיים או ספקים של מותגים מוכרים , שילוב לוגואים של מותגים יוצר רושם טוב ויוקרה אצל הלקוח.

הוכחות - לדוגמא תמונות של לקוחות שלכם לפני ואחרי דיאטה , טיפול פנים , הגדלת חזה, בוטוקס, או כל דבר אחר שיראה וימחיש את טיב העבודה או המוצר שלכם.

* כותרת תחתונה - הגבול התחתון של האתר - שם נוסיף פרטי יצירת קשר, לוגו, קישורים מיוחדים , מפת האתר , סרגל חברתי וכו'....



 

עיצוב ברמה אחת מעל כולם! 


נכון שזאת קלישאה שתמונה שווה אלף מילים , אך במבחן המציאות , זאת האמת!
אתר שמעוצב בצורה נעימה תגרום לגולש שלנו להשאר באתר שלנו , ובסופו של דבר תהפוך אותו מ"גולש" ל "לקוח משלם", שזאת בעצם מטרת האתר שלנו ברוב המקרים!

חשוב להדגיש , שהמטרה העיקרית היא לא שהגולש יכנס לאתר , יגיד לעצמו " וואלה אתר יפה" וימשיך הלאה, צריך פשוט לדעת לשלב בין אתר יפה ומעוצב שימשוך את הלקוח לבין טקסט שווקי נכון והנעה לפעולה!
מעבר לחשיבות שהאתר שלך יהיה בנוי על מערכת תוכן איכותית ויהיה לו בסיס טוב ותשתית חזקה , חשוב שהאתר שלך יראה טוב!

כאשנו בונים ללקוחות שלנו אתרים , אנו דואגים לפרטים הכי קטנים באתר , החל מבחירת פונט שיתאים לאופי האתר , בהתאם למוצר אותו אנו רוצים לשווק , דרך באנרים מעוצבים , בחירת התמונות הנכונות אותם נשים באתר.
המערכת שלנו מציעה מגוון עצום של אלפי תמונות באיכות HD ואייקונים ווקטורים עם רישיון שימוש , כך שאין צורך לבזבז כסף מיותר על רכישת תמונות מאתרים חיצוניים או לחילופין להסתבך בתביעה משפטית עקב גניבת זכויות יוצרים וכדומה...
אצלינו הכל כבר בפנים בתוך המערכת!

תמונות נכונות ואיכותיות באתר , זה מה שעושה את ההבדל בין "סתם אתר" לאתר מעוצב שנעים לגלוש בו!
שימוש באפקטים הנכונים של גלריות התמונות , והבאנרים הנכונים , גם הם משדרגים את האתר בצורה ניכרת ...
לצפייה בדוגמאות לגלריות באנרים ותבניות לאתרים  לחצו על הכפתורים למטה:

 
חשוב מאוד שלפני שניגשים לבניית האתר הלקוח יעיין בדוגמאות לתבניות של אתרים לדוגמא , זה מאוד עוזר לראות דוגמאות שונות ולבחור תבנת כלשהיא שהלקוח מתחבר עליה , כך אפשר להתבסס על תבנית מסויימת ולהתאים אותה לדרישות הלקוח , להדגיש, אנו לא בונים אתרי תבניות, תפקידם של התבניות הן רק על מנת למקד את הלקוח בדוגמא כלשהיא ומשם לעצב את האתר , שמתחילים לבנות אתר מ 0 , חשוב שתהיה נקודת פתיחה ויהיה תיאום ציפיות , הדבר מייעל מאוד את העבודה ומפחית את כמות הסקיצות והתיקונים שנבצע על מנת להגיע למוצר הסופי , בחירת תבנית שקולה לבחירת שמלת כלה או חליפת חתן מקטלוג , ולאחר מכן התופרת עושה את השינויים המתאימים באופן אישי לקונה, אותו דבר בבניית אתר , בוחרים דוגמא מקטלוג ומשם ממשכים הלאה.

עיצוב רספונסיבי - מותאים לנייד - חובה בשנת 2014!

אחד הדברים החשובים ביותר בתחום העיצוב , שהחל משנת 2014 משפיע גם על קידום האתר ב גוגל , הוא התאמת האתר שלכם לכל המכשירים הקיימים בשוק , סמארטפונים , אייפונים , טאבלטים וכו'... 

70% מהתעבורה ברשת הוא ממכשירים ניידים , ולכן גוגל מעניקה חשיבות רבה ומקדמת בעדיפות רבה אתרים שהם מותאמים לנייד או מה שנקרא "רספונסיביים" בז'רגון המקצועי , כל האתרים שנבנים על ידינו מגיעים מותאמים באופן מושלם לכל המכשירים הקיימים , כך שתיראו טוב בכל מקום!

לציין , שבניגוד לחברות בניית אתרים אחרות הגובות מלקוחותיהן מאות ואלפי שקלים עבור התאמת האתר לנייד , אצלינו כל אתר מגיע מותאם ללא תוספת תשלום! 

FLASH - OUT , HTML5 - IN!
בכל האתרים שאנו בונים אנו משתמשים בגרפיקה ואנימצייה המבוססת על התקן המתקדם ביותר בעולם HTML5 , זה לא המקום להרחיב על ההבדלים בין FLASH ל HTML5 , בגדול , פלאש זו טכנולוגיה מיושנת שהיו משתמשים בה בעבר לעיצוב אנימציות באתר , אולם בשל חסרונותיה הרבים כגון - אנימציה כבדה מאוד שנטענת לאט וגורמת לאתר להיות כבד ואיטי , לא נתמכת ע"י מכשירי APPLE בכלל , ולא נקראית ע"י מנועי חיפוש , כל אלה ועוד גרמו לכך שהעולם עבר לשימוש בתקן חדש של פיתוח WEB שנקראה HTML5 המאפשר יצירת אנימציות כמעט ברמה של פלאש עם יתרון של טעינה מהירה וידידותיות למנועי חיפוש ף והכי חשוב נתמכת ע"י כל המכשירים בעיקר APPLE , שהם הובילו בעצם את המהפכה! 

דבר נוסף שחשוב מאוד כשבאים לבנות אתר הוא שהאתר יהיה נקי ומסודר וברור לגולש ולא עמוס וכבד , שהגולש יבין לאן הגיע , על מה מדבר האתר ואיפה עליו ללחוץ בכדי למצא את מה שהוא מחפש , במגמה בשנת 2014 הוא לשמור על עיצוב פשוט ומינימליסיטי (בקרוב נילה פוסט שמוקדש רק לנושא הזה ).
אתר נקי וברור עם מסר פשוט ולעניין , זה שם הדבר ביום בעיצוב אתרים , טעינה מהירה של האתר גם היא מאוד חשובה , גם לצורך חווית הגלישה של הלקוח והגדלת זמן השהיה שלו וגם לקידום האתר בגוגל !



 

עיצוב לוגו - מיתוג העסק
 


על מנת שהעסק שלך יקבל זהות , חייבים למתג אותו בצורה הנכונה , מיתוג העסק מתחיל מבחירת השם הנכון לעסק ועיצוב לוגו מתאים , לוגו \ה אולי דבר קטן , אבל יש לו חשיבות גדולה מאוד במיתוג העסק והטמעתו בזיכרון הלקוח , לוגו טוב ואיכותי ישדר ללקוח אמינות ורצינות , לכן זה משהו שחשוב לתת לו את מירב תשומת הלב ולהשקיע בו כראוי ולא לחסוך ולנסות לעצב לבד בתוכנות כמו POWER POINT כי זה פשוט משדר חוסר רצינות וחוסר אמינות ולעולם לא ניתן יהיה להגיע באמצעות תוכנות בסיסיות ללוגו איכותי , גם מבחינת סוג הגרפיקה שבלוגו אמורה להיות מבוססת על וקטורים ולא פיקסלים כך שהלוגו יהיה מתאים לכל גודל שנרצה להשתמש בו , וגם לתכונה החשבוה ביותר של הלוגו - שכבה אחורית שקופה , תכונות אלא לא קיימות בתוכנות עריכה בסיסיות!

סטודיו העיצוב שלנו מתמחה בעיצוב לוגו לעסקים , בנוסף לעיצוב כרטיסי ביקור , פליירים , באנרים לאתר וכו'....
כאשר בונים לוגו ישנם מספר כללים שחשוב לשמור עליהם:
חשוב לא להתפזר יותר מדי עם הצבעים בלוגו ולבחור  כמה צבעים עיקריים 
חשוב להשתמש בעיצוב הלוגו במספר אלמנטים עיקריים ולא להשתמש באלמנטים רבים מפני שהדבר יוצר עומס בעיניים
חשוב שהלוגו יהיה ברור ומובן לכל מי שיסתכל עליו 
חשוב לשמור על פשטות ולא להתחכם יותר מדי על מנת שכולם יבינו את הלוגו
חשוב שהלוגו יהיה עם שכבה אחורית שקופה כך שיהיה ניתן להטמיע אותו בכל מקום - אתר אינטרנט ף כרטיסי ביקור , פליירים וכו
חשוב להשתמש באלמנטים המבוססים על גרפיקה ווקטורית שלא מאבדת איכות במתחיה ולא בפוליגונים
לעולם לא ליצור לוגו עם שכבע אחורית בצע כי אחרת הלוגו יראה כמו טלאי וזה ממש מכוער
חשוב שהלוגו יראה טוב גם בגרסא צבעונית וגם בשחור לבן
חשוב שהלוגו יתאים למוצר או השירות אותו הוא מייצג מבחינת צבע וקוי עיצוב
עדיף תמיד לשלב אייקון וטקסט בלוגו על מנת שיזכרו את המותג והלקוח יקשר את הסמל לטקסט וכך יזכור את המותג
פשטות תמיד מנצחת - אל תנסו להתחכם- לוגו פשוט הוא לוגו יפה 
חשוב לבחור ללוגו את הצבעים הנכונים בהתאם לתורת הצבעים:

צבע לבן
ניקיון, סטריליות, רעננות, נטרליות, חדשנות, קלילות, רצינות, רשמיות, בריאות, טכנולגיה, קלאסי, גדול, בוגר.
צבע אפור
נטרלי, קלאסי, משעמם, בוגר.
צבע שחור
מסתורין, מלחמה, מחאה, לכלוך, סליזיות, אלגנטיות, דרמטיות, מתח, חשדנות, טקסיות, קלאסי, קטן, אימה.
צבע אדום
אהבה, תשוקה, מיניות, שנאה, כעס, זעם, מחאה, אזהרה, מלחמה, סכנה, סליזי, חוצפה
צבע חום
אדמה, טבע, חמימות, שורשים, משפחה, חוזק.
צבע כתום
שמחה, עליזות, חמימות, ביתיות, ילדותיות, קייציות, התראה.
צבע צהוב
שמחה, עליזות, חמימות, ביתיות, ילדותיות, קייציות, השתובבות, התראה, סכנה, מחלה.
צבע ירוק
בריאות, טבע, סטריליות, רפואה, אורגני,מחלה, קנאה.
צבע סגול
לבביות, פריחה, מזמין, עוטף, אמאהי, רוגע.
צבע כחול
רשמיות, מחשוב, הייטק, טכנולגי, רוגע, פוליטי, מדיני, רעננות
צבע ורוד
תינוקיות, נעימות, רוגע, מתיקות, נסיכתיות, חוצפה, נבדלות.
צבע תכלת
תינוקיות, נעימות, רוגע, רעננות, מתיקות

אנו מציעים ללקוחותינו מחירים מיוחדים לעיצוב לוגו ובאנרים בבניית אתר!
עיצוב לוגו - החל מ 99 ש"ח!
עיצוב באנר - החל מ 49 ש"ח! 

לכל צבע יש מספר... תוכלו לבחור צבע ולהתאים אותו לעיצוב שלכם ע"פ המספר בסכמה שלהלן:

 












להזמנת לוגו וייעוץ אישי חינם - מלא פרטים!

תדמית תוכן וכתיבה שיווקית - תוכן איכותי הוא המלך החדש! 


אם פעם גוגל היה מדרג את האתר שלך לפי מספר הפעמים ששם המוצר רשום בגוף האתר , אז מיותר לציין שהרבה מים עברו בנהר, העולם קצת התפתח מאז, וגם מנוע החיפוש של גוגל עבר שינויים ועידכונים רבים!
אחד מהאלמנטים אותם גוגל סופר כאשר הוא מדרג אתר , הוא איכות התוכן באתר שלך!
כמה אתה מעניין את הגולש , כמה אתה תורם לו , כמה ערך מוסף אתה נותן לו... אם הגולש נשאר הרבה זמן באתר שלך - סימן שאתה מעניין ,האתר שלך רלוונטי למילת חיפוש של הגולש ואתה נותן ערך מוסף ללקוח כי יש לך מה להציע לו.
כמו כן , הוספת מאמרים פוסטים בבלוג באמצעות טקסטים מקצועיים, ישפעו מאוד על הגולש וישכנעו אותו להשאר באתר , טקסט מקצועי יותר רושים של עסק מקצועי ורציני וזה אחד הדברים השפיעים בסופו של דבר על הכרעת הקונה היכן לבצע את הרכישה! 

לדוגמא - יש לך חנות אפניים , מלבד הצגת קטלוג האופניים שלך באתר - דבר בסיסי שיש בכל חנויות האפניים ולכולם גם יש כמעט אותם דגמים עם שינויים קטנים פה ושם איך אתה יכול להיות שונה במתחרים ולהיות ברמה אחת מעליהם?
איזה ערך מוסף אתה יכול לתת לגולש , על מנת לגרום לו להשאר באתר שלך , ולהינות מחווית הגלישה? למה שהגולש ישאר באתר שלך ולא יעבור למתחרים?

התשובה - תוכן איכותי! למה הכוונה? 
אם יש לך אתר למכירת אופניים , תכניס מאמרים בושא אופניים , מה חדש בתחום האופניים , תן ביקורת על מוצרים , תכניס בלוג לאתר עם סקירות על דגמים חדשים , תן המלצות קנייה ללקוח , ספר ללקוח על תחרויות אפניים שמתקיימות , תן טיפים מה לבדוק שקונים אפניים , איך להתאים אופניים , מה צריך לבדק לפני שקונים אפניים , איך לומדים לרכב על אופניים , תוסיף אפילו מדריך מצולם או סרט " איך ללמוד לרכב על אופניים" , הדברים הקטנים האלה יכולים להפוך את האתר שלך מ"סתם אתר" לאתר ויראלי שיכניס תנועה של עשרות או אפילו מאות גולשים ביום לאתר , ויהפוך אותם מ"סתם גולשים" ללקוחות משלמים, שיעדיפו לקנות אצלך ולא אצל המתחרה!

לציין שסרטוני הדרכה , אפילו בני 2-3 דקות ומדריכים איכותיים בנושא שרלוונטי לתחום שלכם יגרום לגולשים שלכם לאהוב את האתר שלכם ,אל תפחדו לתרום מהידע שלכם , מתוך מחשבה מקובעת שאת הידע צריך לשמור קרוב אליכם, להיפך, היום הידע נמצא בחוץ , יש כל כך הרבה ידע מפוזר ברשת , כמעט בכל תחום אפשרי , כאשר תתרמו מהידע שלכם לגולש , באופן אוטומטי הוא יפתח אהדה אליכם , ותיצרו בפניו את הרושם שאתם מקצועים ורציניים וכך תשפיעו על שיקול הדעת שלו ועל ההכרעה הסופית להשתמש דווקא בשירות שלכם ולא של המתחרה ... יש לכם ידע, זה יתרון - תשתמשו בו ותתרמו לגולשים , לתת על מנת לקבל - זה משפט המפתח! 
למרות שמהחשבה הטבעית שלנו היא "הגולש רוצה ידע - שישלם על זה" , היא פשוט מוטעית , צריך לחשוב אחרת "תן לגולש ידע - הוא יהפוך ללקוח משלם"!

איזה כלים יש באתר על מנת לתת תוכן לגולש?
כל האתרים שלנו מגיעים עם הכלים המתוחכמים ביותר שיעזרו לך לשמור על קשר עם הלקוח ולספק לו תוכן איכותי!
מערכת להוספת מאמרים לאתר , מערכת להוספה וניהול של בלוג, מערכת לניהול פורום באתר , מערכת לניהול רשימת תפוצה ושליחת ניולטרים ללקוחות , טפסים חכמים ליצירת לידים , הוספת סרטונים, מערכת שאלות ותשובות אוטומטית , גלריות תמונות ועוד אינספור כלים שיעזרו לך להפוך את האתר למגנט ללקוחות שלך!

איזה שירותים אתם נותנים לי שיעזרו לי לבנות את האתר שלי כך שיהיה תוכן לגולשים באתר?
מלבד שירותי בניית אתרים , עיצוב גרפי , עיצוב לוגואים , וכו'... חברתינו מעניקה שירות קופירייטינג של יצירת חומר איכותי לאתר שלך , כתיבת מאמרים , כתיבה שיווקית לאתר , כתיבת פוסטים לבלוג , כתיבת שאלות ותשובות וכו'....
לציין שמדובר בתחום שדורש הרבה עבודה , כמו גם למידת התחום על ידי כותב החומר על מנת שיהיה באמת איכותי ומקצועי ולכן מדובר בשירות לא זול , אולם תוכן נכון ואיכותי באתר הוא הקלף המנצח וזו השקעה לטווח ארוך לצורך קידום האתר במנועי החיפוש לטווח הרחוק ולהגיע למקומות הראשונים בגוגל!

סרטון תדמית באתר - 
גולשים אוהבים סרטונים , אם תמונה שווה אלף מילים , סרטון תדמית שווה מיליון מילים , סרטון תדמית בן דקה או שתיים שמסביר ללקוח שלכם בצורה ברורה מי אתם ומה אתם יכול להכפיל את יחס ההמרה באתר שלכם ( היחס בין גולשים לרוכשים) , סרטון תדמית איכותי פשוט עושה את העבודה , לא חייבים לצלם במצלמה , גם סרטון אנימציה משעשע יכול להיות להיט רציני ולשדרג את האתר שלכם - חברת לוגוסייט מעניקה שירות של הפקת סרטי תדמית , יש להבין שזו עבודה מאוד קשה שדורשת מחשבה רבה ולאחר מכן עריכת הסרטון ובנייתו באמצעות תוכנות מתקדמות ולכן העלות של סרטון תדמית היא לא זולה , אבר כפי שהסברנו , סרטון תדמית יקח את האתר שלכם כמה צעדים קדימה , בייחוד שסרטונים טובים הם בדרך כלל ויראלים ומופצים ברשת , כך שאין ספק שסרטון תדמית שווה את ההשקעה. 

ליצירת סרטון תדמית עבורכם מלאו פרטים - לייעוץ אישי חינם!

בחירת שם דומיין - העלאת האתר לאוויר - תמיכה ולווי אישי לאורך כל הדרך!

לאחר בחרנו מערכת לבניית האתר , סיימנו לאפיין את האתר והאתר מוכן לעלייה לאויר , חשוב שנמצא את שם הדומיין שהכי מתאים לעסק - תחשבו על דומיין כמו על מספר טלפון , צריך שיהיה כמה שיותר קל וקליט על מנת שיהיה לגולש נוח לזכור את השם ויוכל למצא אתכם בקלות באוקיינוס של אתרי האינטרנט !
ישנם סיומות שונות לאתר אינטרנט - נערוך סקירה על העיקריים שבהם ומה המשמעות של כל סיומת:
  • com. - מוסדות מסחריים- בינלאומיים.
  • net. - רשתות תקשורת.
  • org. - מוסדות התנדבותיים
  • aero. - לאתרים של תעשיית התעופה
  • biz. - לעסקים
  • coop. - אתרים של קואופרטיבים
  • info. - שימוש כללי
  • museum. - אתרים של מוזיאונים
  • name. - אתרים אישיים של אנשים פרטיים
  • pro. - לאתרים של אנשי מקצוע (professionals)
  • .xxx - סיומות לאתרי פורנוגרפיה. לסיומת נוצר מנוע חיפוש מיוחד - search.xxx
  • mobi. - סיומות לאתרים המותאמים לטלפונים סלולרים.
  • gov. - מוסדות ממשלתים.
  • mil. - מוסדות צבאיים.
  • edu. - מוסדות אקדמיה וחינוך בארצות הברית.
  • co.il - ישנם סיומות בהתאם למדינה - שמות מתחם משניים (כ 244 ) כגון co.il (ישראל) , UK (אנגליה) , US (ארה"ב) וכו'..
  • GOV.il -בדומה ל CO.IL , קיצור של מוסדות ממשלתיים בישראל
  • הסבר כללי על דומיינים

    דומיין (שם מתחם) – הינו כתובת אינטרנט המבצעת הפניות.
    שם דומיין בנוי מהשם אותו בחרת בצרוף סיומת, כאשר הסיומת מרמזת לרוב על תחום עיסוקו של האתר.
    סיומות דומיינים שונות מוקצות עבור מטרות שונות, לדוגמה: ארגונים (org), עסקים (com / biz), חברות תקשורת או שירותי אינטרנט (net).
    בנוסף, ישנן סיומות דומיין אזוריות או ארציות, כגון: co.il – ישראל, co.uk – אנגליה וכו'.

    כיצד דומיין עובד?

    תוכן האתר ממוקם על גבי שרת עם כתובת ייחודית, כתובת זאת נקראת IP, כתובת IP בנויה מסדרת מספרים, דוגמה: 62.219.12.166. כתובת דומיין מפנה את המבקרים לאתרך באמצעות תרגום הכתובת דומיין ל- IP שמתבצעת בעזרת שרתי DNS המחזיקים במאגר ההפניות של כל הדומיינים הקיימים. שימוש בכתובת דומיין במקום IP נוח שכן קל יותר לזכור שם מאשר צירוף של מספרים.

    קניית דומיין עם שם ייחודי

    בחירת שם מתאים בעת רישום דומיין הינה חשובה במיוחד, שכן זוהי הדרך הטובה ביותר לגרום ללקוחות לזכור את כתובת האתר - ולמתג את עצמך.
    לפני הרכישה, כשמבצעים חיפוש או בדיקת דומיין, מנוע החיפוש פונה לבסיס נתונים המכיל את כל הדומיינים שנרכשו בעבר ורק במידה והדומיין שחיפשת פנוי - ניתן לרכוש אותו. מנגנון זה נועד על מנת למנוע כפילויות של דומיינים זהים.

    טיפים לבחירת שם דומיין

    רכישת דומיין דורשת מחשבה. דומיין מייצג וממתג את העסק שלכם, חשבו על דומיין כאילו היה המקום הפיסי שבו תפתחו את בית העסק שלכם - עסק טוב במיקום גרוע לא יצלח וכך גם אתר עם כתובת מסובכת, ארוכה ולא קליטה.

    לפני קניית דומיין יש להקפיד על כמה נקודות:

    • יש להתאים כתובת דומיין כמה שיותר לתוכן האתר.
    • דומיין קצר ככל האפשר וקליט לעין ולאוזן - כל אות נוספת בכתובת דומיין היא עוד מכשול בפני לקוחותיך הפוטנציאלים.
    • בעת קניית דומיין יש לקחת בחשבון ששינוי דומיין לאחר תקופה עלול להוות בעיה שכן הגולשים הקיימים כבר התרגלו לכתובת דומיין הנוכחית.
    • הזהרו מרישום דומיין שבנוי על מילים בעברית המכילות את האותיות: 'ח','כ','צ','ק' - הן בד"כ לא עוברות טוב ובצורה חד-משמעית לאנגלית. לדוגמה: חשמל- Hashmal, Chashmal.
    • כדאי להתאים את הסיומת של דומיין לשוק אליו אתם פונים - אם אתם פונים לשוק בבריטניה, קניית דומיין עם סיומת ישראלית (co.il) לא תתאים. קניית דומיין עם הסיומת הבריטית (co.uk) תתאים יותר למקרה זה.
    • ניתן לקצר את הכתובת על ידי חיפוש דומיין פנוי העושה שימוש בקיצורים כגון: U – במקום You, או 4 במקום for וכו'.

    שימו לב!

    כאשר בוחרים בכתובת ישראלית (co.il), רצוי גם כן לרכוש את הדומיין המקביל עם סיומת בינלאומית (.com), זה ימנע בלבול אצל הגולשים במידה ויכתבו com במקום co.il. (וזה קורה לא מעט). גם במידה וקהל היעד שלכם בחו"ל, והחלטתם על רכישת דומיין בינלאומי, רצוי לשקול רכישת דומיין זהה עם הסיומות המקומיות של המדינות השונות. כך, אם תצטרכו או תרצו להקים אתר נפרד לכל מדינה, הדומיין יהיה שלכם ולא תצטרכו לנהל עליו משא ומתן שעלול לעלות לכם ביוקר ולפגוע בהתפתחותכם. נוסף על כך, במידה והדומיין שלכם עם סיומת שונה יהיה פנוי, זה יבוא לטובת המתחרים שלכם.

    בנוסף, אם הכתובת שרציתם כבר תפוסה בסיומת .com עדיף להתפשר על הכתובת ולא על הסיומת שכן סיומת זו היא הפופולארית ביותר וזוכה ליותר תפוצה משאר הסיומות הבינלאומיות לדומיינים.

    זכרו, דומיינים מוצלחים הם כמו שטחי נדל"ן טובים - הם נחטפים במהירות כך שאם נתקלתם בדומיין מוצלח או פוטנציאל עבורכם - מוטב שתרכשו אותו לפני שיהיה מאוחר…


אנו , בחברת לוגוסייט נלווה אותך לאורך כל הדרך עד עליית האתר לאוויר וקישורו לדומיין שבחרת והאתר יהיה 100% לשביעות רצונך , גם לאחר מכן , נציג שלנו ילווה אותך ויתן לך תמיכה מלאה בתפעול האתר ומערכת הניהול , כמו כן העמדנו לרשותכם מרכז הדרכה הפועל 24/7 וכולל הדרכה מלאה לשימוש בכל פונקציות האתר ותשובות כמעט לכל השאלות!

אצלינו לא תדברו עם מיליון נציגי שירות שלא מבינים שום דבר , אצלינו תקבלו שירות אישי ולווי צמוד לכל אורך הדרך!

סטטיסטיקה וקידום!

כל האתרים שאנו בונים ללקוחותינו בנויים בצורה מותאמת לקידום במנועי החיפוש , עם אפשרות להגדיר את כל האלמנטים הדרושים כגון הגדרות Meta לעמודים, תגיות Canonical אוטומטיות, מערכת להפניות 301, ניתוח SEO לכל עמוד ועוד.
בנוסף לקידום הבסיסי במערכת אנו נותנים שירותי קידום אתרים ללקוחותינו הכולל :


אופטימיזצית לאתר הכוללת:

מחקר וניתוח מתחרים
מחקר וניתוח מילות וביטויי המפתח לקידום
ניתוח קוד המקור של אתרכם בהתאמה
עריכת וכתיבת טקסטים לשילוב/הטמעת מילות וביטויי המפתח בתוכן הכתוב באתר
שתילת/הוספת אלמנטים מקדמים בקוד הדפים
הכנת מפת אתר
קידום שוטף
הקמת מערך קישוריות לאתר ברחבי הרשת באמצעות לינקים מחוץ לאתר 
חיבור וקישור האתר לאתרים משיקים רלוונטיים
רישום האתר במנועי חיפוש כגון גוגל , בינג ויאהו
רישום האתר באינדקסים
חשיפת האתר באתרי קהילות ובפורומים ,תגובות באתרים שונים , פייסבוק ,קבוצות בפייסבוק , יוטיוב וכו'
רישום וחיבור האתר לכלים חיוניים של גוגל 
מעקב מתחרים וניתוח תחרות שוטף
מעקב מיקום והתקדמות שוטף
עדכון שוטף של הקוד באלמנטים מקדמים

יש לציין שקידום אתר דורש המון המון סבלנות , זהו תהליך ארוך טווח וממושך, ששווה את ההשקעה לטווח הרחוק , אולם יש צורך בטווח זמן של לפחות חצי שנה עד שמתחילים לראות את התוצאות בשטח , כמו שבונים בניין , לאט ובטוח , לכן לא לכל אחד מתאים הקידום האורגני בגוגל , ולפעמים עדיף להשתמש באופציה המהירה יותר של "קידום ממומן" - פירוט בסעיף 9.

כולם רוצים להיות ראשונים בגוגל , ויש תחרות גבוהה מאוד על כל מילת מפתח , לכן קידום אורגני כאמור ,
דורש עבודה רבה, הוא לא זול , אבל בטווח הרחוק הוא יהיה שווה את ההשקעה ויכניס תנועה של עשרות גולשים לאתר שלכם , ובמידה והאתר בנוי בצורה הנכונה עם העיצוב הנכון והטקסט המתאים הם יהפכו ללקוחות משלמים והאתר שלכם יהפוך למכונת מזומנים!  


סטטיסטיקה, סטטיסטיקה, סטטיסטיקה!

בכדי  לדעת אילו חלקים באתר הם איכותיים ומושכים גולשים ואילו דברים צריכים שיפור , ובכדי ללבצע בקרה אחרי אחוזי ההמרה של האתר ובכלל לדעת מה היקף התעבורה , איזה מוצרים הכי נצפים באתר שלך ועוד.... , חובה שתהיה באתר מערכת סטטיסטיקה איכותית וחכמה שתדע להפיק לך דוחות איכותיים על מנת שתוכל דעת מה נתוני האתר שלך בכל רגע נתון!
כל האתרים שאנו בונים מגיעים עם מערכת סטטיסטיקה מובנית במערכת הניהול ועם הכנה לחיבור לגוגל אנליטיקס, כדי שתהיו תמיד בשליטה!

חלק מנתוני הסטטיטסטיקה שניתן לשלוף במערכת בצורה פשוטה ובלחיצת כפתור!
  • סטטיסטיקת מספר הכניסות לאתר
  • הצגת העמודים הנצפים ביותר
  • הצגת הקטגוריות הנצפות ביותר
  • הצגת מילות מפתח נפוצות ביותר
  • הצגת הפניות והפניות מופרדות
  • חיתוך על פי סוג דפדפן, עומק צבע, מערכת הפעלה ועוד
  • חיתוך על פי שפת דפדפן ומדינה
  • חיתוך תוצאות על פי תקופה או בהתאמה אישית
  • איתור מקור הכניסות - לדעת מאיפה מגיעים הגולשים לאתרך!

לייקים בפייסבוק וצפיות ביוטיוב - להיות ויראלי!


לייקים בפייסבוק - בשביל מה צריך לייקים לפייסבוק?

1.לייקים לדפי פייסבוק הם מוצר חובה עבור כל בעל עסק ומותג הפותח עמוד פייסבוק!
2. מחקרים וסקרים הוכיחו שהפירסום והשיווק בפייסבוק הינו מהאפקטיביים ביותר וגורמים לשיפור משמעותי בתדמית העסק!
3. ככל שלעמוד הפייסבוק יש יותר לייק כך הוא נחשב פופולרי,איכותי ואטרקטיבי יותר , וימשוך אליו יותר לקוחות פוטנציאלים!
4. כמות הלייקים בדף הפייסבוק משפיע באופן ישיר על דירוג דף הפייסבוק בחיפוש בפייסבוק עצמו או בגוגל!
5.רכישת לייקים לפייסבוק תקפיץ את עמוד הפייסבוק שלך לפסגה תוך זמן קצר!
6. הזמן עכשיו את חבילת הלייקים המתאימה לעסק שלך ותוך 24 ש' הן יעודכנו בדף שלך!
7. זכור ! לקוח תמיד יעדיף לבצע רכישה בדף פייסבוק שכמות הלייקים בו גבוהה יותר , כשם שתמיד יעדיף לבצע רכישה בחנות מלאה בלקוחות אל מול חנות ריקה!

לייקים לפייסבוק - שאלות ותשובות:

איך זה עובד ?

ניתן לעשות "לייק" או "אהבתי" לדף פייסבוק ב 2 דרכים או באמצעות כפתור ה "לייק" או "אהבתי" שמופיע בחלקו העליון של עמוד הפייסבוק או באמצעות הטמעת כפתור "לייק" בדפי אינטרנט שונים .
השיטה באמצעותה חברת "לייק נט" מסייעת לעמוד הפייסבוק שלך לקבל חשיפה גדולה יותר , ושיותר גולשים יעשו "לייק" / "אהבתי" לדף הפייסבוק שלך היא ע"י פרסום חשיפת עמוד הפייסבוק שלך באתרים גדולים שונים בהם יש תנועה גבוהה מאוד של גולשים , כך בכל שניה אלפי גולשים נחשפים לעמוד הפייסבוק המקודם ולוחצים על כפתור הלייק מתוך בחירה!
החשיפה מתקיימת עד אשר מגיעים לכמות הלייקים הדרושה ללקוח!
הלייקים הם של גולשים בעלי פרופיל אמיתי ללא שימוש בבוטים או תוכנות שונות ומשונות!


לייקים בפייסבוק - בשביל מה צריך לייקים לפייסבוק?

1.לייקים לדפי פייסבוק הם מוצר חובה עבור כל בעל עסק ומותג הפותח עמוד פייסבוק!
2. מחקרים וסקרים הוכיחו שהפירסום והשיווק בפייסבוק הינו מהאפקטיביים ביותר וגורמים לשיפור משמעותי בתדמית העסק!
3. ככל שלעמוד הפייסבוק יש יותר לייק כך הוא נחשב פופולרי, איכותי ואטרקטיבי יותר , וימשוך אליו יותר לקוחות פוטנציאלים!
4. כמות הלייקים בדף הפייסבוק משפיע באופן ישיר על דירוג דף הפייסבוק בחיפוש בפייסבוק עצמו או בגוגל!
5.רכישת לייקים לפייסבוק תקפיץ את עמוד הפייסבוק שלך לפסגה תוך זמן קצר!
6. הזמן עכשיו את חבילת הלייקים המתאימה לעסק שלך ותוך 24 ש' הן יעודכנו בדף שלך!
7. זכור ! לקוח תמיד יעדיף לבצע רכישה בדף פייסבוק שכמות הלייקים בו גבוהה יותר , כשם שתמיד יעדיף לבצע רכישה בחנות מלאה בלקוחות אל מול חנות ריקה!

כיצד יותר לייקים יקדמו את העסק שלי?

כפי שציינו כבר , לקוח תמיד יעדיף לבצע רכישה בחנות שיש בה מספר לקוחות רב ולא בחנות ריקה!
מס' הלייקים מעיד על מס' הלקוחות שביקרו בחנות שלך (דף הפייסבוק שלך) ואהבו אותה, לפיכך, כמות לייקים גבוהה יותר תגביר את המוניטין של העסק שלך , את הרצינות ואת האמינות שהעסק שלך משדר , וכך תגדיל את הפוטנציאל שהלקוח יבחר לרכוש את המוצר או השרות שאתה מציע דרך העסק שלך ולא אצל המתחרה!
מעבר לכך , אינדוקס האתרים בחיפוש בפייסבוק או בגוגל מבוצע ע"פ מס' פרמטרים, כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק הינו אחד הפרמטריים אשר על פיהם נקבע מיקום העמוד , לפיכך רכישת לייקים תגרום באופן ישיר לקידום האתר ועמוד הפייסבוק שלכם בחיפוש בגוגל או בפייסבוק ותשפר את מיקומו באינדקס , דבר שישפיע באופן ישיר על רמת החשיפה של העסק שלכם!



איך זה עובד ?

ניתן לעשות "לייק" או "אהבתי" לדף פייסבוק ב 2 דרכים או באמצעות כפתור ה "לייק" או "אהבתי" שמופיע בחלקו העליון של עמוד הפייסבוק או באמצעות הטמעת כפתור "לייק" בדפי אינטרנט שונים .
השיטה באמצעותה חברת "לייק נט" מסייעת לעמוד הפייסבוק שלך לקבל חשיפה גדולה יותר , ושיותר גולשים יעשו "לייק" / "אהבתי" לדף הפייסבוק שלך היא ע"י פרסום חשיפת עמוד הפייסבוק שלך באתרים גדולים שונים בהם יש תנועה גבוהה מאוד של גולשים , כך בכל שניה אלפי גולשים נחשפים לעמוד הפייסבוק המקודם ולוחצים על כפתור הלייק מתוך בחירה!
החשיפה מתקיימת עד אשר מגיעים לכמות הלייקים הדרושה ללקוח!
הלייקים הם של גולשים בעלי פרופיל אמיתי ללא שימוש בבוטים או תוכנות שונות ומשונות!

האם יש סיכון כלשהו?

הקידום נעשה בצורה מקצועית וחוקית אשר לא מפרה את חוקי הפייסבוק, אין שימוש לא בבוטים ולא בתוכנות שמפרות את תקנות הפייסבוק , הקידום הוא באמצעות חשיפת עמוד הפייסבוק באתר אינטרנט גדולים המגדיל את חשיפת עמוד הפייסבוק , היוזרים שלוחצים על כפתור ה "לייק" עושים זאת מרצונם החופשי ובהסכמתם ללא שום פריצה או כל דבר שהוא בניגוד לחוק, הקידום הוא באמצעים כשרים לחלוטין ללא צורך בשימוש בהרשאה או סיסמא כלשהיא של הדף המקודם אלא רק לינק לדף עצמו!

סיכום!

רכישת לייקים הינו דבר סטנדרטי ולגיטימי , זוהי שיטת השווק של העידן המודרני , כל האמנים הגדולים , מותגים , זמרים , שחקנים , מפיצי סרטים , חברות יחסי ציבור , חברות פירסום , יצרנים גדולים , חברות , מפעלים ועוד ועוד ועד... כולם קונים היום לייקים!

אז פעם הבאה שאתה שומעים בחדשות על שיר זה או אחר שגרף מיליוני לייקים או מאות אלפי צפיות ביוטיוב תוך חצי שעה.... שלא יעבדו עליכם!
מדובר במהלך שווקי של קניית לייקים / צפיות וכו'... ואין בכך שום פסול!


 

לפרטים נוספים וייעוץ חינם מלאו פרטים בטופס הבא:

פירסום בגוגל ופייסבוק והזרמת תנועה לאתר!


אחרי שסיימנו לבנות את האתר המושלם , הכל במקום , העיצוב מדהים , יש דומיין , והאתר באוויר, מה קורה עכשיו?

בניית אתר הוא השלב הראשון , אולם , כעת יש צורך להביא תנועת גולשים לאתר , צריך להבין שהאינטרנט הוא כמו אוקיינוס ענקי של אתרים ועסקים ובכל תחום אפשרי יש מאות ואלפי אתרים , אז איך יגיעו אליך?
תחום חשוב מאוד שאסור לזלזל בו בשום אופן , ולא להתקמצן עליו הוא פרסום באינטרנט!

אם לא תפרסם , אף אחד לא ידע שאתה קיים , יכול להיות לך את האתר היפה והמדהים ביותר , עם עיצוב מאלף וטקסטים שיווקיים מושלמים , ובאמת אתה הטוב ביותר בתחום והשירותים או המוצרים שלך הם ברמה הטובה ביותר יחסית למתחרים , אבל אם לא תפרסם ולא תשווק את עצמך בצורה הנכונה ולקהל יעד המתאים - אף אחד לא ידע על קיומך , וייתכן אפילו שהמתחרים שלך שהם פחות איכותיים ויש להם אתר מכוער ומיושן ימכרו יותר ויצליחו יותר כי הם השקיעו יותר בפרסום והגיעו לקהל היעד שלהם.

לכן , כחלק מהאסטרטגיה השווקית של העסק , חייבים להקצות תקציב לפרסום האתר ושיווקו ברשת!

מה הכי כדאי?
מניסיון אישי , בכדי להתחיל להזרים תנועה לאתר , קמפיין פרסום בגוגל ופייסבוק אלו 2 ערוצי השיווק החמים והיעילים ביותר שקיימים היום , מדובר בשיוני תפיסה של ממש , אם פעם הפרסום היה לפי כמות חשיפה , היום משלמים רק על תוצאות , אם מודעה הכי זולה בעיתון או מקומון או באנר באתר כלשהוא עולה אלפי שקלים , בגוגל אדוורדס אתה קובע את התקציב היומי שלך , ואפילו בתקציב בסיסי של 10 ש"ח ליום , תתחיל לראות תוצאות ותשלם רק עבור לקוח , שחיפש אותך , הקליק על המודעה שלך , נכנס לאתר שלך ונחשף למוצרים שלך או לשירותים שלך באתר !
פרסום ממומן בגוגל או קידום ממומן מקפיץ אותך ישר למקומות הראשונים בגוגל וברוב המקרים זה הפתרון האולטימטיבי לאתרים חדשים , זה יותר זול ויותר יעיל מקידום אורגני שלוקח הרבה מאוד זמן עד שרואים תוצאות , והכי חשוב - אתם קובעים כמה להשקיע , ואתם משלמים רק על תוצאות!



הופעה מיידית בגוגל!
כאשר לקוחות יחפשו את מילות המפתח שהגדרת המודעה שלך תופיעה באופן מיידי בהדגשה מעל או בסמוך לתוצאות החיפוש!
לקוחות יכולים ללחוץ על המודעה כדי לבצע רכישה או להרשם לשירות אותו אתה מציע!
שלם על רק על הצלחה !

משוך לקוחות באופן מיידי!

פרסום ממוקד!
מהיום לא מבזבזים תקציבי פרסום. פרסם ותגיע רק למי שחיפש אותך!
אתה משלם רק כאשר לקוח המעוניין בשירות שלך הגיע וראה את הפרסום שלך!
הגדר קהל יעד ע"פ  גיל / מין / אזור עיר / מדינה וכו' שלם רק על הצלחה ותגיע לאנשים הנכונים בזמן הנכון!

קבל תמורה על כל שקל!
אתר קובע את המחיר!
אתה קובע את התקציב היומי שלך ללא התחייבות!
תוכל להתאים , להשהות או להפסיק את מסע הפירסום שלך בכל עת ללא תשלום נוסף!
מסע הפירסום דינמי ותוכל לשנות  להתאים אותו באופן אופטימלי על מנת להגיע לרווח מקסימלי!

השקעה מינימלית - רווח מקסימלי!

הצטרף אלינו ויחד נהפוך את העסק שלך למכונת מזומנים!

  • פגישה אישית ואיפיון מסע הפירסום
  • לווי אישי לאורך כל מסע הפירסום
  • הגדרת מטרות ויעדים שיווקיים
  • מיקוד מודעות ותחומי פעילות ספציפיים ללקוחות
  • הגדרת מילות מפתח נכונות בהתאם לרמת הביקוש והתחרות 
  • יצירת קבוצות מודעות למיקוד מקסימלי בהתאם לשירותי העסק
  • הגדרת קהל יעד בהתאם לקבוצות אוכלוסיה  על פי גיל ,
    מיקום , אזור גאוגרפי וכו'...
  • קישור המודעות לדף נחיתה המניעה לפעולה 
  • קישור המודעות לטופס חכם 
  • ניהול נכון של תקציב הפירסום
  • הצלחה מובטחת באחריות!

פיתוח אפליקציות - בקרוב.....!

לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט לחץ כאן לעריכת טקסט
בניית אתרים              בניית אתר WIX     בניית אתר LOGOSITE    פרסום ושיווק               עיצוב גרפי               טיפים            פיתוח אפליקציות    בניית אתר חינם
בניית אתר חינם             תבניות WIX          אודות המערכת                פרסום בגוגל               עיצוב לוגואים             מאמרים          בקרוב....              www.Logosite.co.il
מערכת LOGOSITE      גלריות WIX          מאפייני המערכת              פרסום בפייסבוק           עיצוב באנרים             בלוג                                         www.Logosite.org         
מערכת WIX                 באנרים WIX          מחירים                          קניית לייקים לפייסבוק    עיצוב באנרים             שאלות ותשובות                         www.Logosite.net
מערכת WEBZAI                                                                         קניית צפיות ליוטיוב        עיצוב כרטיסי ביקור 
קידום אתרים (בקרוב)                                                                    סרטוני תדמית              עיצוב פליירים
מבצעים בניית אתרים                                                                     QR קוד חינם               סרטוני תדמית
דרופשיפינג                                                                                  כתיבה שיווקית             אנימציות HTML5            
 קורס דרופשיפינג                                                                         כתיבת מאמרים